Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość

Abstrakt

W artykule zaprezentowano rolę trzech rodzajów badań marketingowych - badań źródeł wtórnych, wywiadów oraz badań ankietowych - w pozyskiwaniu informacji odnośnie rynku dóbr inwestycyjnych. Cel ten zrealizowano na przykładzie badań brytyjskiego rynku latających nożyc do cięcia blachy na długość.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych strony 41 - 49
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość// Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych/ ed. pod redakcją naukową Bogumiła Czerwińskiego. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2007, s.41-49
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 49 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi