Badania statystyczne rezystancji izolacji silników szeregowych prądu stałego typu BGK pojazdów Dűwag N8C w wersji przed modernizacją, mające na celu ustalenie przyczyny występowania uszkodzeń tego typu silników – wyniki ekspertyzy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Badania statystyczne rezystancji izolacji silników szeregowych prądu stałego typu BGK pojazdów Dűwag N8C w wersji przed modernizacją, mające na celu ustalenie przyczyny występowania uszkodzeń tego typu silników – wyniki ekspertyzy

Abstrakt

Tramwaje serii N8C są największą liczebnie grupą pojazdów szynowych we flocie GAiT. Zgodnie z informacjami pozyskanymi od przewoźnika, w ostatnim czasie zaobserwowano zwiększenie częstości występowania uszkodzeń silników trakcyjnych tych pojazdów widoczne zwłaszcza dla wozów stacjonujących w zajezdni Nowy Port. Celem wyjaśnienia przyczyny tego stanu rzeczy wykonano statystyczne badania rezystancji izolacji uzwojeń wszystkich silników pojazdów niezmodernizowanych stacjonujących w obu zajezdniach. Łącznie przebadano 52 pojazdy (104 silniki trakcyjne). Pozostałe wozy z tej serii przeszły ostatnio proces modernizacji (lub są w jego trakcie), w ramach którego silniki szeregowe prądu stałego są zastępowane silnikami indukcyjnymi.

Jacek Skibicki. (2019). Badania statystyczne rezystancji izolacji silników szeregowych prądu stałego typu BGK pojazdów Dűwag N8C w wersji przed modernizacją, mające na celu ustalenie przyczyny występowania uszkodzeń tego typu silników – wyniki ekspertyzy, 1-11.

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Archiwalna
Typ:
ekspertyza
Język:
polski
Rok wydania:
2019

wyświetlono 0 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi