Abstrakt
Publikacja jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Psychologia biznesu strony 51 - 66
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2020
- Opis bibliograficzny:
- Ochinowski T., Szeluga-Romańska M.: Badanie jakościowe zachowań w organizacji// Psychologia biznesu/ Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020, s.51-66
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 372 razy