Abstrakt
W niniejszym rozdziale przeanalizowano świadomość przedsiębiorców odnośnie szans i zagrożeń, jakie niesie ze sobą organizacja EURO 2012. Została ona przebadana na próbie 300 firm z 3 branż: hotelarskiej, gastronomicznej i transportowej. Ponadto, przeprowadzono 3 wywiady pogłębionewśród firm z branży turystycznej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- EURO 2012. Czy mała firma na Pomorzu może zyskać? strony 96 - 112
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N.: Badanie MSP// EURO 2012. Czy mała firma na Pomorzu może zyskać?/ Gdańsk: Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.96-112
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 111 razy