Abstrakt
W artykule ujęto zagadnienia związane z badaniem satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności na przykładzie największej grupy hotelowej w Polsce. Podjęty problem badawczy omówiono na podstawie badań przeprowadzonych w wybranych hotelach Grupy Hotelowej Orbis. W wyniku realizacji procesu badawczego opracowano narzędzie badawcze, przy pomocy którego zbadano satysfakcję i lojalność usługobiorców. Wyniki badania pozwoliły stwierdzić, że wysoka ocena jakości usług hotelarskich i relacji z usługobiorcą przekłada się na deklarowaną lojalność klientów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 11 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
strony 0 - 0,
ISSN: 1899-3192 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Badanie satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. Nr 237 (2011), s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 140 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe
- A. Dziadkiewicz,
- E. Sokołowska,
- P. Juchniewicz
2023