Abstrakt
W pracy dokonano klasyfikacji rozwiązań modułów (systemów) e-Learning wg. sposobu ich tworzenia (tj. systemy autorskie, komercyjne, otwarte, zamknięte, standardowe, niestandardowe), funkcjonalności, interaktywności, obciążania sieci. Przedstawiono również wybrane kryteria (tj. merytoryczne, dydaktyczne i multimedialne) oceny jakości modułów dostępnych online pod kątem ich wykorzystywania w systemach zdalnego nauczania. Na zakończenie pracy dokonano oceny wybranych modułów e-Learning pozyskanych z Internetu poświęconych tematyce "Transformaty Laplace'a", wykorzystywanych przez autorów referatu w swojej działalności dydaktycznej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kompetencje i standardy kształcenia strony 209 - 218
- Język:
- niemiecki
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Nowicki K., Uhl T.: Bewertung der qualität von online lernmodulen = Próba oceny jakości e-Lerningowych modułów online// Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kompetencje i standardy kształcenia/ ed. red. J. Migdałek, M. Zając. Kraków: Wyd. Nauk. Akad. Pedag., 2006, s.209-218
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy