Abstrakt
Problematyka przedstawiona w artykule dotyka obszaru kreatywności i innowacyjności biblioteki wobec środowiska użytkowników w kontekście koncepcji systemu otwartego. Skoncentrowano uwagę na omówieniu kreatywnych usług związanych z organizacją i udostępnianiem zasobów biblioteki naukowej w postaci cyfrowej, opierając się na nowatorskiej formie promocji z wykorzystaniem tych zasobów w postaci wystaw wirtualnych ("Rok Heweliusza 2011", "EURO 20212 w bibliotece...", "Z warsztatu konserwatora zbiorów PAN Biblioteki Gdańskiej"). Podkreślono ponadto, że tego rodzaju inicjatywy pomagają w budowaniu wizerunku biblioteki i jej działalności jako obszaru nowoczesnych i pozytywnych zmian dokonywanych dzięki kreatywności bibliotekarzy.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Typ:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Tytuł wydania:
- Ogólnopolska Konferencja Bibliotek Szkół Wyższych, Komunikaty. Kreatywność i innowacje w bibliotece naukowej strony 26 - 39
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Szybowska U.: Biblioteka cyfrowa, jako forma promocji bibliotecznej. Ogólnopolska Konferencja Bibliotek Szkół Wyższych, Komunikaty. Kreatywność i innowacje w bibliotece naukowej [online] 2013, s. 26-39 [Dostęp: 23.07.2019.]. ISBN: 978-83-62684-48-9. Dostępny w: https://bon.edu.pl/media/book/pdf/Kreatywnosc_i_innowacja_Komunikaty-AM-IS.pdf.
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 108 razy