Abstrakt
A proper location of the interval sections has significant impact on the traffic flow in the railway track network. This issue is critical during line modernization as well as when a new solution accounting for the traffic forecast at particular element of the railway track network is developed . However, the situation is more complex and more expensive for railway stations since improvement of the capacity requires critical organizational changes and additional investments. We have applied partially ordered linear spaces to study the capacity of a track system.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 57 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
MATEC Web of Conferences
nr 262,
strony 1 - 5,
ISSN: 2261-236X - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2019
- Opis bibliograficzny:
- Mieloszyk E., Milewska A., Grulkowski S.: Capacity analysis of the selected track system in partially ordered space// MATEC Web of Conferences -Vol. 262, (2019), s.1-5
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1051/matecconf/201926211006
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 215 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
OPRACOWANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA ZADANIA „Poprawa infrastruktury kolejowego dostępu do Portu Gdańsk – PRACE PRZYGOTOWAWCZE” POIiŚ 7.1-77 ETAP II ANALIZA STANU ISTNIEJĄCEGO INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ I TABORU W ZAKRESIE SIECI TRAKCYJNEJ, ZASILANIA TRAKCYJNEGO I LINII POTRZEB NIETRAKCYJNYCH
- J. Skibicki,
- S. Judek,
- L. Jarzębowicz
- + 1 autorów
2014