Abstrakt
Celem artykułu jest omówienie stu dium przypadku jako narzędzia dydak tycznego oraz przedstawienie procesu jego tworzenia na przykładzie materia łów dydaktycznych pod tytułem Prak tyczne wyzwania edukacji menadżerskiej: zbiór casów dydaktycznych, opubliko wanych przez Wydawnictwo Politech niki Gdańskiej1. Są one efektem pracy z grupą studentów Wydziału Zarządza nia i Ekonomii PG w ramach projektu 102 „Akademia Studium Przypadku”. Przy gotowywanie przez studentów materia łów dydaktycznych w postaci studiów przypadków nie tylko zaznajomiło ich ze specyfiką tej metody, ale uczyniło z nich aktywnych uczestników procesu edukacyjnego, którzy muszą samodziel nie identyfikować problemy, analizować dane i proponować rozwiązania. Takie podejście znacząco zwiększyło ich za angażowanie oraz motywację do nauki.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Refleksje. Kwartalnik Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli
strony 102 - 107,
ISSN: 2450-8748 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2025
- Opis bibliograficzny:
- Kubiszewska K., Łopatowska J., Lis A.: Case study - klucz do efektywnej edukacji// Refleksje. Kwartalnik Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli -,iss. 2 (2025), s.102-107
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 0 razy