CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI

Abstrakt

Rozdział prezentuje wybrane modele komunikacji w Internecie oraz crowdsourcing jako nową metodę pozyskiwania pomysłów i informacji od konsumentów. W ciągu ostatnich 5 lat rozwój technologii komunikacyjnych znacząco zmienił sposób komunikowania się ludzi, a w konsekwencji również organizacji z konsumentami. Nie tylko firmy z branży IT mogą wzmocnić swoją markę, reputację oraz zwiększyć przychody dzięki opracowaniu atrakcyjnej, społecznie odpowiedzialnej obecności w Sieci. Organizacje łączą crowdsourcing z tradycyjnymi narzędziami komunikacji, aby pomóc klientom zamienić dobre pomysły w konkretne działania. Konsumentom łatwiej jest znaleźć informacje na temat kampanii crowdsourcingowych, ponieważ dzięki Internetowi zniknęły trudności w dostępie do nich.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów strony 39 - 51
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI// W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów/ ed. red. L. Kiełtyka Toruń: Wydaw. "DOM ORGANIZATORA", 2013, s.39-51
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 134 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi