Abstrakt
Rozdział prezentuje wybrane modele komunikacji w Internecie oraz crowdsourcing jako nową metodę pozyskiwania pomysłów i informacji od konsumentów. W ciągu ostatnich 5 lat rozwój technologii komunikacyjnych znacząco zmienił sposób komunikowania się ludzi, a w konsekwencji również organizacji z konsumentami. Nie tylko firmy z branży IT mogą wzmocnić swoją markę, reputację oraz zwiększyć przychody dzięki opracowaniu atrakcyjnej, społecznie odpowiedzialnej obecności w Sieci. Organizacje łączą crowdsourcing z tradycyjnymi narzędziami komunikacji, aby pomóc klientom zamienić dobre pomysły w konkretne działania. Konsumentom łatwiej jest znaleźć informacje na temat kampanii crowdsourcingowych, ponieważ dzięki Internetowi zniknęły trudności w dostępie do nich.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów strony 39 - 51
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI// W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów/ ed. red. L. Kiełtyka Toruń: Wydaw. "DOM ORGANIZATORA", 2013, s.39-51
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 134 razy