Abstrakt
W niniejszym artykule podjęto rozważania nas odpowiedzialnością społeczną biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii zarządzania wiekiem. W przekonaniu autorki, działania CSR skoncentrowane na pracownikach firmy są jedną z możliwych dróg dochodzenia przez przedsiębiorstwa (w tym również MSP) do sukcesu, poprzez zbudowanie silnego, zmotywowanego i zaangażowanego w pracę zespołu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 16 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
strony 29 - 37,
ISSN: 2084-6495 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Popowska M.: CSR a zarządzanie wiekiem w przedsiębiorstwie// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 3 (2012), s.29-37
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 108 razy