Abstrakt
W artykule przedstawiono tradycyjne oraz współczesne czynniki rozwoju portu morskiego.Wykazano istniejacy związek powyższych czynników z konkurencyjnością współczesnego portu oraz opracowaną strategią marketingową.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Tubielewicz K.: Czynniki rozwoju portu jako element strategii marketingowej // / : , 2005,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 82 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Uwarunkowania logistyczne planowania przestrzennego terenów zurbanizowanych na potrzeby rozwoju żeglugi śródlądowej
- P. Jerzyło,
- A. Wawrzyńska,
- L. Smolarek
2019