Czynniki wzrostu zatrudnienia w mikro przedsiębiorstwach – czy chcieć znaczy móc? - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Czynniki wzrostu zatrudnienia w mikro przedsiębiorstwach – czy chcieć znaczy móc?

Abstrakt

Dotychczasowe badania nad wzrostem małych i średnich przedsiębiorstw, prowadzone od wielu lat zarówno na świecie jak i w Polsce nie przyniosły odpowiedzi na pytanie jakie czynniki na to zjawisko wpływają. W artykule przedstawiono pokrótce podejścia badawcze wykorzystywane w badaniu czynników wzrostu. W oparciu o przeprowadzone w 2009 i 2012 roku badania panelowe w Województwie Pomorskim, przeanalizowano wpływ czynników związanych z właścicielem firmy (obierane przez niego cele, postrzeganie możliwości i szanse firmy) na wzrost zatrudnienia. Analiza wyników badań, wskazuje, że planowanie wzrostu nie idzie w parze z jego osiąganiem. Natomiast na plany i cele mikroprzedsiębiorcy ma wpływ postrzeganie przez niego sytuacji firmy i możliwości jakie niesie otoczenie.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 661 - 668,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Wasilczuk J.: Czynniki wzrostu zatrudnienia w mikro przedsiębiorstwach – czy chcieć znaczy móc? // MARKETING I RYNEK. -., nr. 5 (2014), s.661-668
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 132 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi