Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym. Badania marketingowe. Metody. Tendencje. Zastosowania.
Abstrakt
Celem artykułu jest analiza dwóch powiązanych ze sobą ciągów czynności w badaniu ankietowym. Pierwszego, polegającego na przekształceniu problemu badawczego w pytania kwestionariuszowe i drugiego w którym wychodzi się od odpowiedzi na pytania kwestionariusza, a kończy się odpowiedzią na problem badawczy.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
strony 210 - 215,
ISSN: 0324-8445 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym. Badania marketingowe. Metody. Tendencje. Zastosowania. // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. -., nr. 1004 (2003), s.210-215
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 733 razy