Abstrakt
Nowadays data analysis of any kind becomes a piece of art. The same happens with the teaching processes of statistics, econometrics and other related courses. This is not only because we are facing (and are forced to) teach online or in a hybrid mode. Students expect to see not only the theoretical part of the study and solve some practical examples together with the instructor. They are waiting to see a variety of tools, tutorials, interactive laboratory instructions, books, exams online. In this study I am going to show the latest technical solutions for instructors using R and/or Python in their online data analysis labs.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.72.06
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 33 - 36,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2021
- Opis bibliograficzny:
- Flisikowski K.: Distance learning trends: introducing new solutions to data analysis courses// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 72 (2021), s.33-36
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.72.06
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 147 razy