Abstrakt
Artykuł dotyczy zarządzania mediami, dlatego odpowiednio zaprezentowano próbę możliwego podejścia opartego na zwinnych metodologiach zarządzania projektami. Artykuł przedstawia kolejno media i zarządzanie nimi (przegląd literatury), charakterystykę projektów mediowych, zwinne zarządzanie projektami, analizę zwinnego podejścia i zarządzania mediami wraz z propozycją nowego pomysłu, jakim jest zwinne zarządzanie mediami (Agile Media Management) oraz wnioski. Poniższe wyniki podkreślają istotną potrzebę przyjrzenia się tej idei w ramach ważnego badania empirycznego oraz dalszego kierunku badań.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 15 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- Publikacja monograficzna
- Tytuł wydania:
- Communication as a factor of transparency of social interaction: psychological, historical, legal, economic and political dimensions strony 411 - 424
- Rok wydania:
- 2022
- Opis bibliograficzny:
- J. Mrozek, O. Koval, K. Ziółkowska (pod red.), Komunikacja jako czynnik transparentności w interakcjach społecznych: wymiar psychologiczny, historyczny, prawny, ekonomiczny i polityczny (eng. Communication as a factor of transparency of social interaction psychological, historical, legal, economic and political dimensions), Wydawnictwo Centrum Badań Europy Wschodniej (CBEW) Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2022.
- Bibliografia: test
-
- PIA -Polish Information Agency was founded in 1991. otwiera się w nowej karcie
- G. Sylvie, Media Management, New York 2008, p. 79. otwiera się w nowej karcie
- L. Küng, Strategic Management in the Media: Theory to Practice, Los Angeles 2008, p. 4-12. otwiera się w nowej karcie
- B. Sherman, Telecommunications Management. Broadcasting, Cable and the New Technologies, New York 1995, p. 5-15.
- Infotainment reffers mainly to all the media channels that have two advantages at the same time which is entartaining the audience together with informing them about the latest events, [w:] Collins Dictionary, Infotainment, https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/infotainment (dostęp: 29.09. 2020 r.). otwiera się w nowej karcie
- W. B. Wirtz, Media and Internet Management, Wiesbaden 2011, p. 8-30. otwiera się w nowej karcie
- J. Betta, A. Owczarzak-Skomra, Agile Crisis Management, "Scientific Journal of the Military University of Land Forces" 2019, vol. 51, Number 2 (192), p. 310-320. otwiera się w nowej karcie
- E. Dostatni, W. Gierulski, H. Roszkowski, M. Wirkus, Zarzadzanie projektem, Warszawa 2014, s. 6-12.; A. Owczarzak-Skomra, J. Betta, Agile Crisis Management, "Scientific Journal of the Military University of Land Forces" 2019, vol. 51, nr 2 (192), p. 310-320.
- Agile Manifesto is more known as Agile Manifesto for Software Development. otwiera się w nowej karcie
- J. Betta, A. Owczarzak-Skomra, Agile Crisis Management, "Scientific Journal of the Military University of Land Forces" 2019, vol. 51, nr 2 (192), s. 310-320. otwiera się w nowej karcie
- Cobb Ch. G.,Zrozumieć Agile Project Management. Równowaga kontroli i ela- styczności, Warszawa 2012.
- Chrapko M., Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami, Gliwice 2013.
- Betta J., Owczarzak-Skomra A., Agile Crisis Management, Scientific Journal of Land Forces, vol. LI, nr 2 (192), Wrocław 2019. otwiera się w nowej karcie
- Dostatni E., Gierulski W., Roszkowski H., Wirkus M., Zarządzanie projektem, Warszawa 2014. otwiera się w nowej karcie
- Griffin R., Podstawy zarządzania organizacjami, Warszawa 2001. otwiera się w nowej karcie
- Ferrell-Lowe G., Brown Ch., Managing Media Firms and Industries. What's so Special About Media Management?, Switzerland 2016. otwiera się w nowej karcie
- J. Betta, A. Owczarzak-Skomra, Agile Crisis Management, "Scientific Journal of the Military University of Land Forces" 2019, vol. 51, n 2 (192), p. 310-320. otwiera się w nowej karcie
- G. Ferrell-Lowe, Ch. Brown, Managing Media Firms and Industries. What's so Special About Media Management?, Switzerland 2016, p. 8. otwiera się w nowej karcie
- Küng L.,Strategic Management in the Media: Theory to Practice, Los Angeles 2008. otwiera się w nowej karcie
- Mintzberg H., Mintzberg on Management, Wydawnictwo Fireside Books, Alaska 2007. otwiera się w nowej karcie
- Project Management Institute (editors)., A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBoK Guide), the 5th Edition, Warszawa 2013. otwiera się w nowej karcie
- Rwakatiwana P., Adjei D., Application of Traditional and Agile Project Manage- ment in Consulting Firms. A Case Study of Pricewaterhouse Coopers, Szwe- cja 2009.
- Paterek P., Kozarkiewicz A., Zwinne zarządzanie zespołami projektowymi. Praktyki zwinne w tworzeniu wartości dla interesariuszy projektów wytwarzania oprogramowania, Kraków 2020.
- Pawlak M., Zarządzanie projektami, Warszawa 2022.
- Sherman B. Telecommunications Management, Broadcasting, Cable and the New Technologies, New York 1995.
- Thompson J. B., The Media and Modernity, California 1995.
- Trocki M., Nowoczesne zarządzanie projektami, Warszawa 2012.
- Ward M., Pięćdziesiąt najważniejszych problemów zarządzania, Kraków 1997. Wirtz W. B., Media and Internet Management, Germany 2011.
- Wirkus M., Zarządzanie projektami i procesami, Warszawa 2013.
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 107 razy