Abstrakt
Artykuł dotyczy zarządzania mediami dlatego odpowiednio zaprezentowano próbę możliwego podejścia opartego na zwinnych metodologiach zarządzania projektami. Artykuł przedstawia kolejno media i zarządzanie nimi (przegląd literatury), charakterystykę projektów mediowych, zwinne zarządzanie projektami, analizę zwinnego podejścia i zarządzania mediami wraz z propozycją nowego pomysłu, jakim jest zwinne zarządzanie mediami (Agile Media Management) oraz wnioski. Poniższe wyniki podkreślają istotną potrzebę przyjrzenia się tej idei w ramach ważnego badania empirycznego oraz dalszego kierunku badań.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 35 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Typ:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Tytuł wydania:
- Communication as a factor of transparency of social interaction: psychological, historical, legal, economic and political dimensions strony 411 - 424
- Rok wydania:
- 2022
- Opis bibliograficzny:
- J. Mrozek, O. Koval, K. Ziółkowska (pod red.), Komunikacja jako czynnik transparentności w interakcjach społecznych: wymiar psychologiczny, historyczny, prawny, ekonomiczny i polityczny (eng. Communication as a factor of transparency of social interaction psychological, historical, legal, economic and political dimensions), Wydawnictwo Centrum Badań Europy Wschodniej (CBEW) Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2022.
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 46 razy