Dylematy zarządzania adaptacyjnego projektem w przedsiębiorstwie mediowym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Dylematy zarządzania adaptacyjnego projektem w przedsiębiorstwie mediowym

Abstrakt

Artykuł dotyczy zarządzania mediami, dlatego odpowiednio zaprezentowano próbę możliwego podejścia opartego na zwinnych metodologiach zarządzania projektami. Artykuł przedstawia kolejno media i zarządzanie nimi (przegląd literatury), charakterystykę projektów mediowych, zwinne zarządzanie projektami, analizę zwinnego podejścia i zarządzania mediami wraz z propozycją nowego pomysłu, jakim jest zwinne zarządzanie mediami (Agile Media Management) oraz wnioski. Poniższe wyniki podkreślają istotną potrzebę przyjrzenia się tej idei w ramach ważnego badania empirycznego oraz dalszego kierunku badań.

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 12 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
Publikacja monograficzna
Tytuł wydania:
Communication as a factor of transparency of social interaction: psychological, historical, legal, economic and political dimensions strony 411 - 424
Rok wydania:
2022
Opis bibliograficzny:
J. Mrozek, O. Koval, K. Ziółkowska (pod red.), Komunikacja jako czynnik transparentności w interakcjach społecznych: wymiar psychologiczny, historyczny, prawny, ekonomiczny i polityczny (eng. Communication as a factor of transparency of social interaction psychological, historical, legal, economic and political dimensions), Wydawnictwo Centrum Badań Europy Wschodniej (CBEW) Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2022.
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 8 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi