Abstrakt
W niniejszym opracowaniu zaprezentowane zostały podstawowe aspekty dotyczące doskonalenia jakości w usługach zdrowotnych. Specyfika zarówno branży usług zdrowotnych, jak i powszechność wykorzystania przez pacjentów właśnie tego typu placówek generuje potrzebę ustawicznego poszukiwania zmian doskonalących. Zaprezentowano także wyniki badań dotyczące częstotliwości i percepcji efektów wdrażanych działań doskonalących. Rozważania przeprowadzono na podstawie analiz przeprowadzonych w placówkach świadczących usługi publicznej opieki zdrowotnej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa
strony 277 - 288,
ISSN: 0860-6846 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Starosta A., Zieliński G.: Działania doskonalące jakość usług zdrowotnych// Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. -., nr. 12 (2017), s.277-288
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 287 razy