Abstrakt
Na dzień dzisiejszy bardzo trudno jest odróżnić treści pisane przez człowieka od tych generowanych przez AI, a najsmutniejsze jest to, że wszyscy, którzy używają pożyczonej inteligencji w nadmiarze, pozbawiają się okazji do uczenia i rozwoju. W rezultacie życie staje się łatwiejsze, ale mądrości jakby ubywa. W artykule dokonano krytycznego przeglądu narzędzi i algorytmów opartych o sztuczną inteligencję wspierający procesy edukacyjne.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 48 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1000/pismopg
- Licencja
- Copyright (2023 Politechnika Gdańska)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Pismo PG
strony 42 - 44,
ISSN: 1429-4494 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2023
- Opis bibliograficzny:
- Flisikowski K., Guzik A.: Edu Inspiracje WZiE: Sztuczna inteligencja w edukacji. Czy strach ma wielkie oczy?// Pismo PG -,iss. 2 (2023), s.42-44
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1000/pismopg
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 105 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Sztuczna inteligencja w onkologii - nowe narzędzia do diagnostyki i medycyny spersonalizowanej
- K. Pastuszak,
- M. Żuk,
- A. Supernat
2021
Evaluation of ChatGPT Applicability to Learning Quantum Physics
- A. Stefańska,
- T. Stefański,
- M. Czubenko
2023