Efektywność i produktywność administracji szkolnictwa wyższego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Efektywność i produktywność administracji szkolnictwa wyższego

Abstrakt

Celem artykułu jest pomiar za pomocą metody DEA oraz indeksu Malmquista efektywności oraz produktywności administracji publicznego szkolnictwa wyższego. Do badania przyjęto 58 szkół wyższych podlegających Ministerstwu Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2014-2017. Uzyskane wyniki efektywności oscylują wokół 70%. Najbardziej efektywne okazały się uczelnie pedagogiczne, a najmniej rolnicze. Natomiast największy wzrost produktywności odnotowano w roku akademickim 2015/2016 w uczelniach technicznych.

Cytowania

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 0 razy
Wersja publikacji
Submitted Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Studia z Polityki Publicznej nr 1, wydanie 25, strony 9 - 25,
ISSN: 2391-6389
Rok wydania:
2020
Opis bibliograficzny:
Brzezicki, Ł. (2020). Efektywność i produktywność administracji szkolnictwa wyższego. Studia z Polityki Publicznej, 7(1(25), 9–25. doi: 10.33119/KSzPP/2020.1.1.
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) https://doi.org/10.33119/kszpp/2020.1.1
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 2 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi