Abstrakt
Celem artykułu jest analiza cech charakterystycznych kanałów dystrybucji przedsiębiorstw w zależności od strategii wejścia na rynki zagraniczne oraz metod oceny i sposobów poprawy efektywności dystrybucji firm działających na rynku międzynarodowym.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Efektywnośc marketingu strony 0 - 0
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Kapsa E.: Efektywność kanałów dystrybucji w kontekście strategii wejścia na rynki zagraniczne// Efektywnośc marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2006, s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 155 razy