Abstrakt
W pracy wskazano na główne czynniki wzrostu Electronic Commerce. Ukazano bariery, które dzięki jego wykorzystaniu mogą zostać przezwyciężone oraz wskazano na nowo powstający rynek informacji. Pokazano szanse wynikające z zastosowania technologii EC, jak również bariery ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem warunków polskich.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie. strony 67 - 77
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Wachowicz J.: Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce. // Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie./ ed. A.Tubielewicz Gdańsk: Kat. Zarz. i Tech. Inform., Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2002, s.67-77
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy