Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych

Abstrakt

Nie ma wątpliwości, że wielu polskich świadczeniodawców usług zdrowotnych korzysta z Internetu do komunikowania się z pacjentami. Jednocześnie chcą oni stworzyć wizerunek marki jako bardziej nowoczesnej i atrakcyjnej. Elektroniczna komunikacja marketingowa (szczególnie serwisy informacyjne, serwisy społecznościowe, blogi, fora, microblogi, wyszukiwarki, marketing mobilny) ma coraz większe znaczenie w marketingu usług medycznych, ponieważ pacjenci są coraz bardziej aktywni w obszarze swojego zdrowia. Zastosowanie elektronicznych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanej na przyciągnięcie większej liczby pacjentów jest ograniczane przez prawo polskie. Artykuł przedstawia część wyników badań jakościowych. Zogniskowane wywiady grupowe przeprowadzono w celu wsparcia oceny między innymi narzędzi promocji usług medycznych.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie nr XIV, wydanie z.10 cz.1, strony 31 - 40,
ISSN: 1733-2486
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych// Przedsiębiorczość i Zarządzanie. -Vol. XIV., iss. z.10 cz.1 (2013), s.31-40
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 344 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi