Abstrakt
Nie ma wątpliwości, że wielu polskich świadczeniodawców usług zdrowotnych korzysta z Internetu do komunikowania się z pacjentami. Jednocześnie chcą oni stworzyć wizerunek marki jako bardziej nowoczesnej i atrakcyjnej. Elektroniczna komunikacja marketingowa (szczególnie serwisy informacyjne, serwisy społecznościowe, blogi, fora, microblogi, wyszukiwarki, marketing mobilny) ma coraz większe znaczenie w marketingu usług medycznych, ponieważ pacjenci są coraz bardziej aktywni w obszarze swojego zdrowia. Zastosowanie elektronicznych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanej na przyciągnięcie większej liczby pacjentów jest ograniczane przez prawo polskie. Artykuł przedstawia część wyników badań jakościowych. Zogniskowane wywiady grupowe przeprowadzono w celu wsparcia oceny między innymi narzędzi promocji usług medycznych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
nr XIV,
wydanie z.10 cz.1,
strony 31 - 40,
ISSN: 1733-2486 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych// Przedsiębiorczość i Zarządzanie. -Vol. XIV., iss. z.10 cz.1 (2013), s.31-40
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 344 razy