Abstrakt
It has been observed that students hand in homework assignments at a notably low rate in introductory C programming course. A survey has revealed that the real issue was not student learning but instructor work organization. Based on survey results, the physical course has been complemented with an e-learning component to guide the homework process. Assignment handing-in rate significantly improved, as e-learning allowed the homework process to be easily managed by one person for the entire students cohort.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- International Conference on Computational Intelligence and Software Engineering (CiSE 2011): Special track: 4th International Conference on Information Technology in Education (CITE 2011) strony 1 - 5
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Opaliński A.: Employing Blended E-Learning to Improve Rate of Assignments Handing-In// International Conference on Computational Intelligence and Software Engineering (CiSE 2011): Special track: 4th International Conference on Information Technology in Education (CITE 2011)/ ed. IEEE Wuhan Section. Wuhan: , 2011, s.1-5
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 69 razy