Employing Blended E-Learning to Improve Rate of Assignments Handing-In - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Employing Blended E-Learning to Improve Rate of Assignments Handing-In

Abstrakt

It has been observed that students hand in homework assignments at a notably low rate in introductory C programming course. A survey has revealed that the real issue was not student learning but instructor work organization. Based on survey results, the physical course has been complemented with an e-learning component to guide the homework process. Assignment handing-in rate significantly improved, as e-learning allowed the homework process to be easily managed by one person for the entire students cohort.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
International Conference on Computational Intelligence and Software Engineering (CiSE 2011): Special track: 4th International Conference on Information Technology in Education (CITE 2011) strony 1 - 5
Język:
angielski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Opaliński A.: Employing Blended E-Learning to Improve Rate of Assignments Handing-In// International Conference on Computational Intelligence and Software Engineering (CiSE 2011): Special track: 4th International Conference on Information Technology in Education (CITE 2011)/ ed. IEEE Wuhan Section. Wuhan: , 2011, s.1-5
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 41 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi