Abstrakt
The objective of the article is to explore internationalisation patterns of family high-tech firms, especially their internationalisation motives, intensity, speed, and entry modes. The empirical part adopts a quantitative approach. The results of the survey are presented on the sample of 263 high-tech production firms from Poland, including 101 family firms. The survey was conducted in all 16 Polish regions. The calculations from obtained survey results were made using Statistica PL 10.
Cytowania
-
5
CrossRef
-
0
Web of Science
-
7
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 86 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Entrepreneurial Business and Economics Review
nr 4,
strony 147 - 163,
ISSN: 2353-883X - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2019
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N.: Entrepreneurial Business and Economic Review// Entrepreneurial Business and Economics Review -Vol. 4, (2019), s.147-163
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15678/eber.2019.070409
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 201 razy