Filozofia codzienności a wyzwania pedagogiki społecznej- na przykładzie badań nad młodzieżą gimmnazjalną
Abstrakt
Artykuł jest próbą interpretacji filozofii codzienności M. Szyszkowskiej w kontekście codziennych działań podejmowanych przez młodziez gimnazjalną z terenu woj. pomorskiego. Działań takich jak plany na przyszłość, wiedza, system wartości czy ocena otaczającej rzeczywistości.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Kultura i Edukacja
strony 61 - 73,
ISSN: 1230-266X - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Bykowski P.: Filozofia codzienności a wyzwania pedagogiki społecznej- na przykładzie badań nad młodzieżą gimmnazjalną// Kultura i edukacja. -., nr. Nr 4 (78) (2010), s.61-73
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 217 razy