Gemba Kaizen: Influencing individuals behavior for better - an approach to social marketing - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Gemba Kaizen: Influencing individuals behavior for better - an approach to social marketing

Abstrakt

The idea of providing the Gemba Kaizen philosophy to a social level can benefit not only individuals, but the society as well. The Japanese philosophy for improvement or change for better may serve companies that are looking for increasing its value by quality management. The same principles when implemented in a society may improve quality of life of its inhabitants and help solving social problems. The use of social marketing tools increase the chance of providing a change in the individuals behavior and values. When a social marketing campaign is well succeeded, there are chances to serve as example in many other societies and be a benchmarking topic.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Tytuł wydania:
Kultura Kaizen : rozważania nad wartościami ciągłego doskonalenia strony 113 - 130
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Schivinski B.: Gemba Kaizen: Influencing individuals behavior for better - an approach to social marketing// Kultura Kaizen : rozważania nad wartościami ciągłego doskonalenia/ ed. pod red. G. Wróbla. Rzeszów: Wyższa WIiZ, 2011, s.113-130
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 96 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi