Abstrakt
Almost every article on the growht of SMEs begins with noting the lack of a unified theory or a model of growth in thei group of companies, although the growth of small and medium sized enterprises has been the subject of research for many years and early theories about it appeared already before the Second World War. In the paper some conlusions about the relation between gender, education and motivation of owner and the small firms growth were drawn.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- W : Entrepreneurial economics: Selected topics for contemporary ecntrepreneurs strony 21 - 32
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Wasilczuk J.: Gender, education and motivation of onwers of small firms and their growth// W : Entrepreneurial economics: Selected topics for contemporary ecntrepreneurs/ ed. Marko Kolakovic Zagrzeb: University of Zagreb, 2016, s.21-32
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy