Graniczna wichrowatość toru kolejowego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Graniczna wichrowatość toru kolejowego

Abstrakt

Na bezpieczeństwo przed wykolejeniem wpływ ma bardzo wiele czynników, które związane są z torem, pojazdem i warunkami środowiskowymi. Czynniki zwiększające prawdopodobieństwo wykolejenia, które zależą od toru, to: mały promień łuku poziomego, niska prędkość jazdy, duża wartość przechyłki, duża wichrowatość toru, wysoki współczynnik tarcia itp. Graniczna wichrowatości toru zależy głównie od długości bazy pomiarowej, wartości promienia łuku i przechyłki. W artykule przedstawiono wpływ koincydencji tych parametrów na graniczną wartość wichrowatości.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Przegląd Komunikacyjny strony 49 - 52,
ISSN: 0033-2232
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Kędra Z.: Graniczna wichrowatość toru kolejowego// Przegląd Komunikacyjny. -., nr. 9 (2015), s.49-52
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 845 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi