Abstrakt
The study presents the basic aspects of the improvement of the company useing Green Lean concept. The authors refer to the basics of the concept, present its theoretical aspects together with a revew of possible actions to eliminate the green waste. All these considerations refer to the service activities of any kind in order to maintain holistic approach of the research.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zarządzanie i Finanse
nr 13,
strony 83 - 91,
ISSN: 2084-5189 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G.: Green Lean in Services// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 13., nr. 2 (2015), s.83-91
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 165 razy