Handel targowy jako faux pas - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Handel targowy jako faux pas

Abstrakt

Współcześnie występujący handel targowy w przestrzeni publicznej posiada dwoisty charakter, polegający na niejednoznacznej odpowiedzi na pytanie czy powinno się ingerować współczesną architekturę w organizację targowisk czy jarmarków. Może tego rodzaju wydarzenia stanowią pewnego rodzaju nostalgię za tą pierwotną żywiołową formą handlu, której już się nie odnajdzie w galeriach handlowych, hipermarketach, gdzie rzesze ludzi pracują nad ich sukcesem? Patrząc na powyżej przytoczone przykłady, gdzie na styku najbardziej prestiżowych obiektów w dzielnicach nie tylko istotnych dla danego miasta, lecz o światowym znaczeniu pojawia się ta najprostsza forma handlu – targowiska.

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
KULTURA POPULARNA nr 4, strony 44 - 49,
ISSN: 1644-8340
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 9 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi