Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.

Abstrakt

Budynek sam w sobie może być uznany za hybrydę inżynierii i Beaux-Arts. Obecnie istnieje wiele narzędzi, które mogą pomóc architektom w opracowaniu i optymalizowu ich innowacyjnych koncepcje. Artykuł opisuje projekt hybrydowego podejścia opartego na połączeniu tradycyjnej architekturze i Komputerowego projektowania na podstawie programu studiów w Sopocie College, Wydział Architektury. Artykuł bada dziedzinie współpracy i interakcji między projektowaniem manualnym i automatycznym w rozwiju koncepcji architektonicznych. Wyniki pokazują, że studenci chętnie eksperymentują z nowymi metodami projektowania. Ponadto wyniki, które osiągają w ten sposób są bardziej innowacyjne i złożone. Znajomość metod projektowania hybrydowego może przyczynić się do ekspansji awangardowej architektury i metodologii projektowania oparte na badaniach.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Architecturae et Artibus nr 6, strony 46 - 50,
ISSN: 2080-9638
Język:
angielski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Pęczek G., Cudzik J.: Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.// Architecturae et Artibus. -Vol. 6., nr. 1 (2014), s.46-50
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 88 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi