Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.
Abstrakt
Budynek sam w sobie może być uznany za hybrydę inżynierii i Beaux-Arts. Obecnie istnieje wiele narzędzi, które mogą pomóc architektom w opracowaniu i optymalizowu ich innowacyjnych koncepcje. Artykuł opisuje projekt hybrydowego podejścia opartego na połączeniu tradycyjnej architekturze i Komputerowego projektowania na podstawie programu studiów w Sopocie College, Wydział Architektury. Artykuł bada dziedzinie współpracy i interakcji między projektowaniem manualnym i automatycznym w rozwiju koncepcji architektonicznych. Wyniki pokazują, że studenci chętnie eksperymentują z nowymi metodami projektowania. Ponadto wyniki, które osiągają w ten sposób są bardziej innowacyjne i złożone. Znajomość metod projektowania hybrydowego może przyczynić się do ekspansji awangardowej architektury i metodologii projektowania oparte na badaniach.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Architecturae et Artibus
nr 6,
strony 46 - 50,
ISSN: 2080-9638 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Pęczek G., Cudzik J.: Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.// Architecturae et Artibus. -Vol. 6., nr. 1 (2014), s.46-50
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 127 razy