Identification and classification model of the quality perception determinants and tourist services attributes
Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano model identyfikacji oraz klasyfikacji zarówno determinant percepcji jakości jak i cech charakterystycznych dla usług turystycznych. Wykorzystano w tym celu zarówno cechy charakterystyczne dla usług dowolnego rodzaju zaadaptowane na potrzeby usług turystycznych jak i te które są specyficzne wyłącznie dla tej branży.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Decision Support Methods For Operations Management: designing tools systems strony 79 - 95
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Identification and classification model of the quality perception determinants and tourist services attributes// Decision Support Methods For Operations Management: designing tools systems/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka, Jolanta Łopatowska Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.79-95
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 86 razy