Abstrakt
W opracowaniu wskazano, że bariery kulturowe i organizacyjne utrudniające wdrażanie zarządzania wiedzą w uczelni prowadzą do powstania luk na poziomie postrzegania, planowania, wdrażania i strategii zarządzania wiedzą. Posługując się modelem luk zarządzania wiedzą opracowanym przez Lin, Yeh i Tseng podjęto próbę opisu tych luk oraz czynników sprzyjających ich minimalizacji w uczelniach. Zdaniem autora jest to warunek konieczny wdrożenia procesów zarządzania wiedzą w tych ważnych z punktu widzenia kreowania gospodarki na wiedzy organizacjach.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Społeczne aspekty przeobrażeń organizacyjnych strony 378 - 387
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Leja K.: Identyfikacja luk w zarządzaniu wiedzą w uczelni publicznej// Społeczne aspekty przeobrażeń organizacyjnych/ ed. pod red. nauk. Arkadiusza Potockiego. Warszawa: Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007, s.378-387
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 49 razy