Abstrakt
W tym rozdziale monografii przedstawiono koncepcję identyfikacji sposobności do tworzenia nowych produktów jako pierwszego etapu procesu kształtowania nowych produktów. Etap ten poprzedza przygotowanie strategicznych wytycznych w zakresie kształtowania nowych produktów, zaś w jego zakresie scharakteryzowano: poszukiwanie sposobności, rozpoznanie sytuacji rynkowej i wymagań dotyczących sposobności oraz kwalifikowanie sposobności do dalszych prac.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing - rozwój działań strony 119 - 141
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Identyfikacja sposobności do tworzenia nowych produktów// Marketing - rozwój działań/ ed. ed. Dariusz Dąbrowski Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.119-141
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 104 razy