Abstrakt
Komunikacja marketingowa używa wielu narzędzi w dążeniu do ekonomicznego sukcesu. Jednym z tych narzędzi jest również i architektura. Identyfikacja wizualna w architekturze jest równie istotna dla świata biznesu jak reklama.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Janowicz R., Okraszewska R.: Identyfikacja wizualna w architekturze// Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Architektura.. -., nr. z. 44 (2006), s.55-59
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 157 razy