Implementing second-order CFA model for the factorial validity of brand equity - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Implementing second-order CFA model for the factorial validity of brand equity

Abstrakt

The purpose of this study was to test the implementation of a second-order CFA model for the factorial validity of Aaker’s consumer-based brand equity framework. To test the proposed theoretical model 186 data sets generated through a standardized onlinesurvey were evaluated. The data wasanalyzedusing structural equation modeling with AMOS 21.0 software. The results demonstrated that the higher order CFA model for consumer-based brand equity did not have an acceptable goodness-of-fit. This study also offers suggestions for further research inthe field of brand equity management.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
PhD Interdisciplinary Journal. - No. 3 strony 54 - 59
Język:
angielski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Schivinski B.: Implementing second-order CFA model for the factorial validity of brand equity// PhD Interdisciplinary Journal. - No. 3/ ed. M. Czubenko Polska: , 2013, s.54-59
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 110 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi