Abstrakt
Developing a game universe usually involves creation of various units which can be both, encountered by a player or controlled by him. There is a number of works considering autonomous behaviors of units wandering around the game world. When it comes to the units controlled by the player, they are often deprived of autonomy and are strictly controlled by the player. This paper presents a concept of units behavior depending on their inner state, where player can only give orders, make request and proposal which result cannot be strictly predicted.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
nr 22,
strony 17 - 21,
ISSN: 1732-1166 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Jakusz B., Kulesza P., Wójcik M.: INDIRECT CONTROL OVER SUBORDINATE UNITS// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. 22., nr. 1 (2014), s.17-21
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 100 razy