Influence of adjustment of gas turbine controller on ship propulsion system behaviour in rough sea conditions. Part 1. The dynamic model of propulsion system.
Abstrakt
Przedstawiono model dynamiki układu napędowego okrętowego, wykorzystując metodę elementów skończonych. Układ napędowy składa się z dwóch turbin gazowych napędzających poprzez przekładnię mechaniczną zębatą pędnik o nastawnym skoku. W symulacji układu napędowego można zadawać wymuszenia wartością zadaną nastaw prędkości na regulatorze, wymuszenia od falowania morza w zależności od stanu morza, jak również zmianą ustawienia skoku śruby napędowej
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 44 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
nr 10,
strony 14 - 17,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Dzida M.: Influence of adjustment of gas turbine controller on ship propulsion system behaviour in rough sea conditions. Part 1. The dynamic model of propulsion system.// Polish Maritime Research. -Vol. 10., iss. 4 (2003), s.14-17
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 103 razy