Influence of gas turbine controller adjustment on propulsion system behaviour in high sea conditions. Part 2. The simulation investigations. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Influence of gas turbine controller adjustment on propulsion system behaviour in high sea conditions. Part 2. The simulation investigations.

Abstrakt

Do badań przyjęto układ napędowy okrętowy z turbinami gazowymi napędzającymi poprzez przekładnię mechaniczną zębatą śrubę okrętową o zmiennym skoku.Przy użyciu programu komputerowego Matlab i jego nakładki Simulink wykonano symulację dynamiki układu napędowego statku pracującego na wzburzonym morzu.Zbadano wpływ nastaw i typu regulatora na pracę układu. Porównano nastawy układu regulacyjnego układu napędowego dla pracy na wzburzonym morzu z nastawami układu przy skokowej zmianie skoku śruby napędowej pracującego na spokojnym morzu.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
III International Scientific - Technical Conference EXPLO-DIESEL & GAS TURBINE ´03 strony 168 - 180
Język:
angielski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Dzida M.: Influence of gas turbine controller adjustment on propulsion system behaviour in high sea conditions. Part 2. The simulation investigations. // III International Scientific - Technical Conference EXPLO-DIESEL & GAS TURBINE ´03/ Gdańsk: Univ. Technol. Fac. Ocean Eng. & Ship , 2003, s.168-180
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 75 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi