Innowacje jako źródło ekspansji marketingu relacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Innowacje jako źródło ekspansji marketingu relacji

Abstrakt

Omówiono istotę innowacji, proces ich tworzenia i rozwoju. Przedstawiono relacje innowacje - marketing. Wymieniono układy, w których przebiegają procesy rozwoju innowacji oraz wykorzystanie marketingu relacji w rozwoju innowacji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Ekspansja czy regres marketingu? strony 17 - 25
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Daszkowska M., Koszałka J.: Innowacje jako źródło ekspansji marketingu relacji// Ekspansja czy regres marketingu?/ ed. red. nauk. Elżbieta Duliniec [et al.]. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006, s.17-25
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 118 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi