Innowacje w zarządzaniu relacjami z klientami. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Innowacje w zarządzaniu relacjami z klientami.

Abstrakt

W artykule przedstawiono nowe podejście w zakresie zarządzania relacjami z klientami. Ukazano możliwość wykorzystania w tym zakresie, wspieranej nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, strategii CRM.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Innowacje w zarządzaniu relacjami z klientami.// . -., (2004),
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 59 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi