Integracja instrumentów marketingowych w fazie ich projektowania - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Integracja instrumentów marketingowych w fazie ich projektowania

Abstrakt

W pracy zaprezentowano propozycję procesu projektowania zintegrowanych instrumentów marketingowych. Wyłoniono etapy tego procesu i je scharakteryzowano.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Innowacje w marketingu : młodzi o marketingu III strony 188 - 196
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Integracja instrumentów marketingowych w fazie ich projektowania// Innowacje w marketingu : młodzi o marketingu III/ ed. [oprac. red. Marcin Skurczyński] ; Uniwersytet Gdański. Instytut Handlu zagranicznego. Zakład Marketingu. Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2005, s.188-196
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 9 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi