Intensywność marketingu związanego z wprowadzaniem innowacji technicznych w krajowych przedsiębiorstwach przemysłowych.
Abstrakt
W artykule przedstawiono analizę intensywności marketingu związanego z wprowadzaniem innowacji technicznych, w krajowych przedsiębiorstwach przemysłowych według rodzaju działalności, w 2002 roku na podstawie danych GUS.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Intensywność marketingu związanego z wprowadzaniem innowacji technicznych w krajowych przedsiębiorstwach przemysłowych.// . -., (2004),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 67 razy