Internet i media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa rekruterów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Internet i media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa rekruterów

Abstrakt

Celem artykułu jest wskazanie najpopularniejszych metod rekrutacyjnych opartych o techniki związane z Internetem i mediami społecznościowymi stosowanych obecnie przez rekruterów. Część empiryczna tekstu odwołuje się do wyników badań jakościowych zrealizowanych w oparciu o technikę wywiadu swobodnego, przeprowadzonych wśród profesjonalnych rekruterów, uczestniczących w procesie doboru pracowników do przedsiębiorstw. Wśród wniosków z badania należy podkreślić, że wszyscy spośród badanych rekruterów doceniają rolę Internetu i mediów społecznościowych, wykorzystują je jako skuteczne narzędzia przy doborze pracowników oraz dostrzegają w nich ogromny potencjał rozwojowy.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 100 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 958 - 967,
ISSN: 1231-7853
Język:
angielski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Tomczak M., Balcerzak D.: Internet i media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa rekruterów// MARKETING I RYNEK. -., nr. 3 (2016), s.958-967
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 293 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi