Abstrakt
Przedstawiono wyniki eksperymentalnych badań modelowych poprzecznej stateczności jednostek półślizgowych, których celem było określenie wpływu prędkości oraz parametrów kształtu kadłuba na stateczność poprzeczną. Na podstawie wyników badań opracowano algorytmy, uwzględniające zmiany ramienia prostującego w funkcji prędkości, kąta przechyłu i parametrów geometrycznych kadłuba które mogą być wykorzystane do oceny stateczności poprzecznej tego typu jednostek.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 35 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
strony 3 - 7,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Brzoska E., Grygorowicz M., Rogalski A.: Investigations of transverse stability of semi-displacement ships// Polish Maritime Research. -., iss. 4 (2002), s.3-7
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 137 razy