Istota marketingu i jego znaczenie - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Istota marketingu i jego znaczenie

Abstrakt

W treści rozdziału przedstawiono różne koncepcje marketingu. Najwięcej uwagi poświęcono ujęciu systemowemu. Według tej koncepcji marketing to system składajacy się z: otoczenia (dalszego i bliższego) oraz marketingu wewnętrznego, zewnętrznego i relacji. Wszystkie te elementy zostały wyczerpująco omówione w kolejnych rozdziałach książki.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Daszkowska M.: Istota marketingu i jego znaczenie // / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 807 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi