Karta Przejrzystości Mediów - Public Relations a dziennikarstwo. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Karta Przejrzystości Mediów - Public Relations a dziennikarstwo.

Abstrakt

Artykuł zawiera analizę nowo powstałego zbioru zasad regulujących pracę dziennikarz - Charter on Media Transparency, wskazującego na najczęściej występujące naruszenia norm moralnych w tym zawodzie i ich przyczyny, ze szczególnym uwzględnieniem relacji: dziennikarz - specjalista public relations.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Politechniki Gdańskiej. Filozofia nr 589, strony 69 - 74,
ISSN: 1232-860X
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Karta Przejrzystości Mediów - Public Relations a dziennikarstwo. // Zeszyty Naukowe Politechniki Gdańskiej. Filozofia. -Vol. 589., nr. 7 (2003), s.69-74
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 113 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi