Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej

Abstrakt

W artykule przedstawione zostały cechy usług edukacyjnych szkół wyższych w kontekście usług profesjonalnych. Uwzględniając powyższe cechy scharakteryzowano elementy wpływające na marketing szkoły wyższej oraz pięć głównych obszarów, które powinien on obejmować.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 0 - 0,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Drapińska A.: Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 12 (2006), s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 74 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi