Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej

Abstrakt

W artykule przedstawione zostały cechy usług edukacyjnych szkół wyższych w kontekście usług profesjonalnych. Uwzględniając powyższe cechy scharakteryzowano elementy wpływające na marketing szkoły wyższej oraz pięć głównych obszarów, które powinien on obejmować.

Pełna treść

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 0 - 0,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Drapińska A.: Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 12 (2006), s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 2 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi