Abstrakt
W artykule przedstawione zostały cechy usług edukacyjnych szkół wyższych w kontekście usług profesjonalnych. Uwzględniając powyższe cechy scharakteryzowano elementy wpływające na marketing szkoły wyższej oraz pięć głównych obszarów, które powinien on obejmować.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 0 - 0,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 12 (2006), s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 116 razy