KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO

Abstrakt

Celem artykułu jest ukazanie istoty e-commerce oraz wskazanie najważniejszych kierunków jego rozwoju w Polsce. Opracowano uniwersalną definicję handlu elektronicznego oraz ukazano jego miejsce na tle biznesu elektronicznego oraz gospodarki internetowej. W dalszej części przedstawiono wyniki badań dotyczących najbardziej istotnych w najbliższych latach kierunków rozwoju handlu elektronicznego, jakimi są mobile commerce oraz social commerce.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka strony 5 - 15,
ISSN: 2084-6495
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 1 (2014), s.5-15
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 710 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi