Abstrakt
Celem artykułu jest ukazanie istoty e-commerce oraz wskazanie najważniejszych kierunków jego rozwoju w Polsce. Opracowano uniwersalną definicję handlu elektronicznego oraz ukazano jego miejsce na tle biznesu elektronicznego oraz gospodarki internetowej. W dalszej części przedstawiono wyniki badań dotyczących najbardziej istotnych w najbliższych latach kierunków rozwoju handlu elektronicznego, jakimi są mobile commerce oraz social commerce.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 49 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
strony 5 - 15,
ISSN: 2084-6495 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 1 (2014), s.5-15
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 720 razy